آکورد آهنگ به حرف من گوش کن از امیر تتلو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 515
نویسنده : علی

F                         Dm                  F                       Dm
دل منو میشکونی به این آسونی بگو چی شد اونهمه گریه هات 

A                    Eb                               Gm
میگفتی میشیم جدا یه روزی از همدیگه چرا

F                     Dm                  F                          Dm
حالا ام داری میگی دیگه نمیتونی بمونی حتی یه لحظه با من

A                  Eb                                Gm
میری و خونه میشه واسه ی همیشه پر غم 

Bb       Am              C         Bb                         Dm
تو به حرف من گوش کن نگو منو فراموش کن نگو برو

A                     Gm
تو بمون پیش من بی معرفت نزار تنهام

Bb       Am              C         Bb                         Dm
تو به حرف من گوش کن نگو منو فراموش کن نگو برو

A                     Gm
تو بمون پیش من نزار بشیم جدا

F                         Dm                     F                   Dm
نمیدونم که یهو چی شدش اصلا که میگذری اینقدر راحت ازم

A                          Eb                               Gm
ولی من هنوز میمیرم واسه چشمات به خدا قسم

Dm                                             F
هنوزم میخوام سر رو پات بزارم هنوزم رو تو همون حسو دارم

A                                                  Gm
بگو تو هم دلت واسه من تنگ شده جواب بده به سوالم ...!

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت آکادمی موسیقی گام خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک فعال و اتوماتیک است 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 60568
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com